השפעת תרופות בזמן הקאות ושלשולים

פורום זה מיועד לשאול שאלות כלליות ובעלות עניין לכלל הציבור בנושא מחלות לב והפרעות קצב לב. הפורום אינו תחליף לייעוץ מקצועי מסודר אצל רופא קרדיולוג

מנהל: פרופ. תרצה פוקס

אסתרס

השפעת תרופות בזמן הקאות ושלשולים

הודעהעל ידי אסתרס » 25 ספטמבר 2016, 18:35

פרופסור פוקס שלום ושבוע טוב,

בימים האחרונים אמא שלי סובלת מהקאות ושלשולים.

נוטלת קסרלטו 20 מ"ל, טמבוקור 50, קרדילוג 0.7
נוטלת הכדורים כמפורט בשעה 09:00 בבוקר

נמדד דופק גבוה 89, גם אחרי נטילת הכדורים,
ולחץ הדם 106/65.

האם לאור ההקאות והשלשולים, יש השפעה של הכדורים ?
האם חומרי הכדורים נשטפים החוצה בהקאות והשלשולים, ויש סיכון ?

תודה רבה,
בשורות טובות ושנה טובה מתוקה ומבורכת,
אסתר

סמל אישי של המשתמש
פרופ. תרצה פוקס
מנהל פורום
הודעות: 949
הצטרף: 14 יוני 2006, 13:16
יצירת קשר:

Re: השפעת תרופות בזמן הקאות ושלשולים

הודעהעל ידי פרופ. תרצה פוקס » 20 נובמבר 2016, 13:59

שלום
כאשר יש שלשולים התרופות אינם נספגות לדם ולכן יעילותן חלקית.
בברכה,
פרופ' תרצה פוקס
מנהלת היחידה להפרעות קצב לב
בית חולים אסף הרופא

מרפאת בית חולים: 08-977-9730 מרפאה פרטית: 03-616-4042
למידע נוסף ואתר על מחלות לב והפרעות קצב לב

חפשו אותנו גם בפייסבוק: https://www.facebook.com/Prof.Fuchs


חזור אל “שאלות ותשובות עם פרופ' תרצה פוקס”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד